Direktlänk till inlägg 11 september 2013

Vanlig människa.

Av Maria Skoglund - 11 september 2013 10:41

Det är så skönt att vara en helt vanlig person med ett helt vanligt liv. Läste just i en blogg att Mia, Fia, Pia, lever "vanliga" liv. Jaaa tacka sjutton för det. Man gör ju sitt liv till vad man själv vill. Ska inte skicka en känga till er som gör ert liv exklusivt och sen klagar, ni har ju möjligheter att göra ett val. Skillnaden är väl att vi alldeles vanliga svenssonmänniskor jobbar och vänder på varenda krona i slutet av månaden, våra rynkor speglar vårt liv och inga kläder blir köpta i schuttermans butik. Självklart finns en dröm även hos oss att kunna bromsa åldrandet rent utseendemässigt och få gå i tjusiga märkeskläder och sippa dyra viner och champagne. Tyvärr räcker inte vår inkomst till det, vi som valt att ta hand om era barn, era mor och farföräldrar mm.
Jag gnäller inte, trots att jag har drömmar. Ibland känns det bara som ett slag i ansiktet att läsa att det är så mycket enklare för oss Mia, Fia, och Pia.
Tack för ordet!!!
????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Skoglund - 18 november 2013 10:28


Lovar att bli en strålande sponsrad personlighet om jag bara blir sponsrad. Alla kläder är välkomna!!!! Jag är flexibel, har karisma ( säger mina medmänniskor) och en del valkar. En helt vanlig person med andra ord!!!! Välkomna att höra av er ...

Av Maria Skoglund - 30 oktober 2013 11:49

Skulle vilja berätta om alla känslor som rör runt i kroppen... Men det går inte, just nu! Kan bara just nu säga att jag har ju ingen högskoleutbildning ( bara 15 p), och en massa livserfarenhet. ...

Av Maria Skoglund - 30 oktober 2013 11:28

Loveforever.se

Av Maria Skoglund - 30 oktober 2013 11:26

http://www.oddmolly.com/

HM

Av Maria Skoglund - 30 oktober 2013 11:24

hm.com

Presentation


Mitt familjeliv, vardag, fest, drömmar och verklighet. Mode, inredning, hälsa och design.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards