Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

Sista sommardagen!

Av Maria Skoglund - 31 augusti 2013 15:26

Det är lördag em och sista sommardagen 31/8. Jag har varit hemma med en sjuk Maja i 6 dagar nu, känner att jag blivit smittad av hennes bassilusker, inget konstigt med tanke på att hon är nyinskolad på dagis.

 

Skule ha jobbat i helgen men sjukskrev mig eftersom jag hade lite feber igår, bara så typiskt att jag idag känner mig ok igen.

 

Vi tog en tripp till Sickla köpkvarter på fm idag

 

Jag är så sjukt sugen på att drömma mig runt och få vårt hem sådär myspysigt som jag ser framför mig, det blev en tripp in i tygaffären där genast mina designdrömmar började snurra igen. In och köpte ett block, färgpennor och dyl för att kunna börja skapa på papper till att börja med.

 

Chilli fick se oss som fönstertittarkunder också, de har mycket snyggt och även där snurrar inredningsdrömmar.

 

Nåja, eftersom hösten är i antågande vill man snart mysa in sig i ett mysigt hem, visst det har vi redan, det är bara detaljerna som...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Skoglund - 18 november 2013 10:28


Lovar att bli en strålande sponsrad personlighet om jag bara blir sponsrad. Alla kläder är välkomna!!!! Jag är flexibel, har karisma ( säger mina medmänniskor) och en del valkar. En helt vanlig person med andra ord!!!! Välkomna att höra av er ...

Av Maria Skoglund - 30 oktober 2013 11:49

Skulle vilja berätta om alla känslor som rör runt i kroppen... Men det går inte, just nu! Kan bara just nu säga att jag har ju ingen högskoleutbildning ( bara 15 p), och en massa livserfarenhet. ...

Av Maria Skoglund - 30 oktober 2013 11:28

Loveforever.se

Av Maria Skoglund - 30 oktober 2013 11:26

http://www.oddmolly.com/

HM

Av Maria Skoglund - 30 oktober 2013 11:24

hm.com

Presentation


Mitt familjeliv, vardag, fest, drömmar och verklighet. Mode, inredning, hälsa och design.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards